poniedziałek, 27 października 2014

Info.

Ważne Powiadomienie
Drodzy czytelnicy ponieważ nie dostaje już żadnych komentarzy przy moich rozdziałach zmusza mnie to do pozamykania wszystkich moich blogów gdyż to zawsze wasze komentarze dawały mi motywacje by pisać ponieważ dzięki nim wiedziałam że jesteście ze mną i czytacie moje wypociny, a teraz w głowie pustka bo nie wiem czy jest dla kogo pisać, tak więc wkrótce pozawieszam lub pozamykam wszystkie moje opowiadania ;( chyba że uda wam się przekonać mnie do zmiany zdania ale to zależy od was a co do mojego pomysłu pewnie wyląduje w koszu bo nie ma chętnych na czytanie.
PS. Blogi dalej aktualne, ale na razie nie dodaje rozdziałów, a o zamknięciu dam jeszcze znać.

2 komentarze:

  1. nie zamykaj blogów są dobre każdy ma lepsze lub gorsze momęty rozumiem nie podawaj się tszyman kciuki pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem ale dla jednej osoby nie ma sensu wiec sama mnie nie przekonasz musi byc was wiecej by mnie przekonac co do zamkniecia co najmniej 6 osób

      Usuń

Obserwatorzy