sobota, 2 sierpnia 2014

Drodzy Czytelnicy

Drodzy czytelnicy ponieważ ostatnio padła mi wena a wy się niecierpliwicie co będzie dalej wpadłam na pewien pomysł zakładam właśnie zakładkę „Wasze pomysły” wpisujcie tam pomysły które byście chcieli by znalazły się w opowiadaniu dzięki temu na pewno szybciej pojawią się rozdziały. Obiecuje że przy każdym wykorzystanym pomyśle zostaniecie wymienieni jako współautorzy rozdziału.


Zakładam też zakładkę „Zamówienia” w którym składajcie zamówienia na rozdział. Scenariusz rozdziału (mam tu na myśli, co ma się pojawić w rozdziale) proszę wysyłać na moją pocztę joannapetrova6@gmail.com Proszę tylko o powiadomienie mnie w zakładce iż scenariusz został wysłany, wystarczy w komentarzu wpisać np: "Scenariusz wysłano" i dodać swój podpis np: "DElenka5"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy